Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~espoir | użytkownik

imię i nazwiskoEwelina adresKraków zarejestrowany07.03.2007 @14:32:56 ostatnio na stronie04.02.2014 @21:35:15



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty20 komentarze1438 posty na forum0

komputer / sprzęt
wyobraźnia

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~NAJGESTPAN    09.12.2011 @21:22:13
Kalendarze rzucili, tym razem wyjątkowe po dwakroć, bowiem nie tylko do oglądania, ale do czytania też http://allegro.pl/show_item.php?item=1988351313#tabsAnchor
_______
KALENDARZ NA DOBRY ROK 2012 http://allegro.pl/show_item.php?item=2015848737
~arte22    03.07.2009 @02:49:20
~NAJGESTPAN    11.04.2009 @09:41:04
Dla obserwatora z Loży Szyderców moc życzeń http://www.youtube.com/watch?v=oQm0zBmyvZs&feature=channel_page z okazji Zmartwychwstania Pańskiego ...
_______
KALENDARZ NA DOBRY ROK 2012 http://allegro.pl/show_item.php?item=2015848737
~maanekin    02.10.2008 @08:23:12
dziekuje, wkoncu szczery obiektywny komentarz^^
a co do wyostrzenia- hehe nie wyostrzalam go, moze to ze wygladzalam dalo taki efekt- pozdrawiam^^
~Pyrovatis    15.06.2008 @22:19:24
dziękuję za komentarze
~dominika697    02.04.2008 @13:23:08
dziękuję za odwiedziny i komentarze
pozdrawiam serdecznie
~StellaM    27.01.2008 @09:05:08
dziękuję
~VANderGOGI    06.12.2007 @10:06:05
dzięki
~EyeofRa    18.11.2007 @13:39:46
Ta droga w rzeczywistości biegnie podobnie jak na zdjęciu - w dół. Możliwości były dwie: 1. mieć prosty horyzont i drogę biegnącą w dół, 2. mieć prostą drogę i horyzont pod dziwnym kątem. Wybrałem opcję nr 1.
_______
Jestem wredny (czasem nawet więcej niż 'bardzo' :> ), staram się oceniać rzetelnie, nie stawiam samych 'rewelacja' i oczekuję tego samego od Ciebie - rzetelnej, obiektywnej oceny...
~EyeofRa    16.11.2007 @12:33:44
http://horyzonty.org/details.php?image_id=337 - pytasz i masz. Bez kadrowania.
_______
Jestem wredny (czasem nawet więcej niż 'bardzo' :> ), staram się oceniać rzetelnie, nie stawiam samych 'rewelacja' i oczekuję tego samego od Ciebie - rzetelnej, obiektywnej oceny...
~APCLIMA    06.11.2007 @20:14:40
A, to dlatego przyciął bo brakło miejsca w pokoju. Wielki dzięki
_______
Oceniajcie moje fotki, nieważne jak, byle by była rewelacja Zapraszam
~maaniek    20.09.2007 @16:56:55
dzieki !!!
~martaishere    19.09.2007 @16:33:05
dziękuje za komentarz wierzę, że z czasem nabędę trochę ogłady
_______
Pomóż mi, pomóż.. zapamiętać życie od nowa...
~mlodygwiazdka    19.09.2007 @16:27:09
Dzieki
~mesarka    19.09.2007 @15:13:14
aleś mi przetrzepała galeria

ale z jednym się nie zgadzam - kolory w zamku są ok nawet dosycone, nie są blade

dzięki
_______
suchy pierd. ot co!
~marko2323    18.09.2007 @16:27:37
cieszę się , że ci się podoba .
miłego popołudnia
~marko2323    18.09.2007 @16:06:04
dziękuje
miłego dnia
~jhenel    16.09.2007 @22:02:05
Dzięki Espoir. Poprzez Wasze krytyczne uwagi ciągle uczę się; dowiaduję się nad czym mam jeszcze popracować, no i oczywiscie wciąż mogę ogladać nowe digarty - w pierwszym rzędzie tych, którzy pisza komentarze do moich, ale oczywiście nie tylko tych autorów. Oglądanie TYLU dzieł sztuki w sieci bardzo poszerza horyzonty. Fajna stronka! I pomyśleć, że trafiłam na nią zupełnie przypadkowo, zaledwie tydzień temu
Pozdrawiam,
Justyna
_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~Pyrovatis    16.09.2007 @21:05:25
thx za komentarz, zapamiętam na przyszłość
pozdrawiam
~DeKapral    16.09.2007 @16:22:57
Smutne jest. Ale czyz i zycie nie jest pelne przykrosci i smutkow?
_______
Rewelacja to jest na Photo.net http://www.photo.net/photodb/photo-of-the-week/
~marah    16.09.2007 @15:54:51
nie ma sprawy, wiem już co zrobiłam źle nastepne dodam takie samo tylko bez flasha i zobaczę, które ocenią lepiej
~marko2323    16.09.2007 @15:01:20
~Wielki    16.09.2007 @14:51:55
dzięki
Pozdrawiam!
~daryss    16.09.2007 @14:29:54

Ślicznie dziękuje!!
_______
~milicja    16.09.2007 @14:12:46
dałam zdjęcie, zobacz
_______


1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt